Są miejsca, gdzie warto się udać, aby zdobyć kilku (czy nawet i więcej) klientów. Z pewnością dobrze jest postawić napoje z nadrukiem logo wszędzie tam, gdzie potencjalny klient dowie się czegoś więcej o firmie albo w miejscu, gdzie firma ta działa. Dobrym miejscem na to jest na pewno stolik w poczekalni.
Siadają tam stali klienci, ale też ci, co dopiero zainteresowali się firmą i może będą chcieli częściej odwiedzać to miejsce skoro widać, że firma nie oszczędza na klientach i przynajmniej chce żeby mieli się czego napić. Każdy, kto zasiądzie na fotelu przy stoliku pełnym puszek zimnego picia będzie chciał po niego sięgnąć, a jak sam nie pije to i weźmie komuś bliskiemu, kto je lubi. Ta osoba z kolei będzie piła te napoje promocyjne przy innych osobach, a one też możliwe, że zwrócą uwagę na etykietę puszki. Warto je także przekazywać partnerom biznesowym jeśli tylko będzie okazja się z nimi spotkać. Nawet jeśli umówisz się znienacka, to warto abyś jako przedstawiciel firmy miał w zanadrzu kilka w teczce, czy aucie. Może być nawet tak, że klienci sami będą o nie pytali, bo tak im posmakują albo bo ktoś prosił.
Zawsze to dobra reklama, a szczodrość w tej sytuacji bardzo popłaca. Można również je dołączyć jako upominek do zakupu, czy przesyłki. Z pewnością wywoła to uśmiech na twarzy niejednej obdarowanej osoby. A dodatkowo wywoła także dobre skojarzenie z firmą, a stałych klientów utwierdzi w przekonaniu, że warto było korzystać z Twoich usług. Warto je również zabierać na wszystkie eventy związane z firmą, ale także tam, gdzie wystawiane jest przedsiębiorstwo. Nie tylko dlatego, że to dodatkowa reklama, ale też dlatego, że może się tam znaleźć wielu spragnionych, potrzebujących pobudzenia ludzi. Kofeina nieraz bywa bardzo pomocna kiedy zmęczenie daje się we znaki, a nie ma możliwości zdrzemnięcia się. Jest to fajna alternatywa dla kawy, a przyda się również obsłudze, która powoli opada z sił, a przed nimi jeszcze kilka godzin pracy.
Gdzie lepiej nie rozdawać naszych produktów reklamowych? Raczej nie warto reklamować swojej firmy pod sklepami, gdzie ludzie idą w celu zakupienia różnych produktów. Nie mamy pewności, że są to osoby, które jakkolwiek się zainteresują naszą firmą, czy wieść o niej pójdzie gdzieś dalej.
Oczywiście, szansa na to zawsze jest, ale mimo wszystko lepiej, aby to było chociażby na targach branżowych, gdzie chcąc nie chcąc, ale osoby, które się na niej pojawiły są w temacie, a ich znajomi z racji tego, że tamci tam się znaleźli mogą się bardziej zainteresować usługami, jakie oferuje przedsiębiorstwo.